Laden Programma's
Dit event is voorbij.

Organiseer met impact voor klanten, mensheid en wereld

Organisaties creëren waarde voor anderen. Een supermarkt voor consumenten, een zorginstelling voor cliënten, een universiteit voor haar studenten. Met deze waardecreatie voorzien deze organisaties in een behoefte: de behoefte aan levensmiddelen, goede zorg of passend onderwijs.

Maar wat gebeurt er als we verder kijken? Als we de consument niet alleen zien als iemand die boodschappen doet, maar ook als een vader die zijn kinderen een gezonde maaltijd wil voorzetten? De kinderen die de volgende generaties vormen, aan wie wij de wereld waarop we leven zo goed mogelijk willen doorgeven?

In het Lecture Drie niveaus van waardecreatie, als basis voor missie- en visievorming leer je hoe de impact van je organisatie doorwerkt op drie niveaus: op het niveau van directe klantbehoefte, het niveau van menselijke waardigheid en het niveau van mensheid en wereld.

Hoe dieper een organisatie doordenkt over de impact van de waarde die zij creëert, hoe hoger het bewustzijn van waaruit zij haar doelen stelt. Deze hogere klantdoelen rijken verder dan de klant en zijn behoefte, maar geven uiting aan het ideaal dat de organisatie nastreeft voor de klant: de impuls die zich vertaalt in een missie en een visie.

Doelgroep
Dit Lecture is interessant voor business professionals, ondernemers, managers en directeuren. Kennis van Coherence is niet noodzakelijk.

Er is plaats voor 6 tot 15 deelnemers.

Lecture door Herman van Kampen

herman-van-kampen

Het Lecture wordt gegeven door Herman van Kampen, grondlegger van Coherence.

Herman neemt je op bevlogen wijze mee op een reis langs de vele invalshoeken die Coherence kent: van de hoogste abstracties, tot de concrete realiteit die je kent uit je eigen praktijk. Hij geeft daarbij ook een doorkijk naar de diepere lagen van het gedachtengoed, waarbij hij eeuwenoude kennis verbindt aan state-of-the-art kennis van nu.